## Աշխատանքային Օրենսգրքի Համաձայն Աշխատողի Բացակայության Օրերի Խնդիր
Աշխատողի Բացակայության Օրերի Սահմանափակում
Ըստ Հայաստանի Հանրապետության աշխատանքային օրենսգրքի, աշխատողը տարվա ընթացքում կարող է բացակայել աշխատանքից որոշակի ժամանակահատվածով՝ պահպանելով իր հաստիքը կազմակերպությունում:
Ժամանակավոր Անաշխատունակության Դեպքեր
Եթե աշխատակիցը տարվա ընթացքում ունեցել է 140 օր անաշխատունակություն, ապա գործատուն կարող է նրան տրամադրել ևս 30 օր չվճարվող արձակուրդ: Այս մասին նշված է Աշխատանքային Օրենսգրքի համապատասխան հոդվածում:
Որոշակի Հիվանդությունների Դեպքեր
Կան որոշակի հիվանդություններ, որոնց դեպքում օրենքով նախատեսված է աշխատատեղի և պաշտոնի պահպանում ավելի երկար ժամանակով: Այդ հիվանդությունների ցանկը և դրանց հետ կապված կարգը սահմանված են Աշխատանքային Օրենսգրքի հոդված 118-ում:
Ինչ անել հետագա
Այսպիսով, եթե աշխատակիցը ունի հաշմանդամություն, և նրա անաշխատունակության օրերը գերազանցել են 140 օրը, գործատուն կարող է նրան տրամադրել մինչև 30 օր չվճարվող արձակուրդ: Դրանից հետո, եթե աշխատակիցը չներկայանա աշխատանքի, կարող է լուծվել աշխատանքային պայմանագիրը:
Ամփոփելով, աշխատողի բացակայության օրերի հարցում պետք է հաշվի առնել օրենսդրության պահանջները և գործել դրանց համաձայն: Ավելի մանրամասն տեղեկություն կարելի է ստանալ Աշխատանքային Օրենսգրքի համապատասխան հոդվածներում:

 
 
																 
																