## Աշխատանքային Գրքույկների Թվայնացում. Գործատուի Պարտականությունները
Ի՞նչ է նշանակում աշխատանքային գրքույկների թվայնացում
Աշխատանքային գրքույկների թվայնացումը գործընթաց է, որի ընթացքում աշխատողների աշխատանքային ստաժը թվային տեսքով գրանցվում է սոցիալական ապահովության բաժնի տվյալների բազայում: Այս գործընթացը նպատակ ունի աշխատանքային ստաժի հաշվառումը դարձնել ավելի արդյունավետ և թափանցիկ:
Ո՞վ է պատասխանատու աշխատանքային գրքույկների թվայնացման համար
Գործատուն է պատասխանատու աշխատանքային գրքույկների թվայնացման համար: Ըստ ՀՀ Կառավարության 18 օգոստոսի 2016 թվականի N 882-Ն որոշման, գործատուն պետք է դիմի սոցապ բաժին ըստ ժամանակացույցի` աշխատողների աշխատանքային գրքույկները թվայնացնելու համար:
Եթե աշխատողին ընդունել եմ 2018 թվականին
Եթե աշխատողին ընդունել եք 2018 թվականին, ապա մինչ այդ ունեցած նրա աշխատանքային ստաժը թվայնացնելու համար գործատուն պետք է դիմի սոցապ բաժին:
Ի՞նչ անել, եթե արդեն թվայնացրել եք, բայց նոր աշխատող եք ընդունել
Եթե դուք ձեր կազմակերպության աշխատակիցների գրքույկների թվայնացումը արդեն կատարել եք, իսկ նոր աշխատող եք ընդունել, որի գրքույկը չի թվայնացված, ապա այո, պետք է նրա գրքույկը առանձին տանել թվայնացնելու:
Ժամկետներ և պատասխանատվություն
Գործատուն է պատասխանատու նոր աշխատողի աշխատանքային գրքույկը թվայնացնելու համար: Գործատուն պետք է սահմանված կարգով լրացնի աշխատանքային գրքույկը և ներկայացնի այն թվայնացման:
Եզրակացություն
Ամփոփելով, աշխատանքային գրքույկների թվայնացումը գործատուի պարտականությունն է: Գործատուն պետք է հոգա աշխատողների աշխատանքային ստաժի թվայնացման մասին, ներառյալ նոր ընդունված աշխատողների դեպքում:

 
																 
																