Ինչպե՞ս ճիշտ կազմակերպել գնումների գործընթացը

## ՍՊԸ-ում գնումների գործընթացի կազմակերպում

ՍՊԸ-ում գնումների գործընթացը կազմակերպելիս առաջնորդվեք “Գնումների մասին” օրենքով: Եթե սիստեմատիկ բնույթի գնումներ են, կնքվում են պայմանագրեր մատակարար կողմերի հետ:

Գնումների տեսակներ և դրանց կազմակերպում

Ցանկացած գնում, օրինակ` ավտոպահեստամասեր, գրենական և ծառայությունների գնում, ընդհանուր ինչպե՞ս կազմակերպել: Գնումների ընթացակարգերին մասնակցության պայմանները կարող եք գտնել համապատասխան հղմամբ:

# Պայմանագրերի կնքում

Եթե շրջհարկով եք աշխատում, գործունեության հետ անմիջական կապ ունեցող գնումների գումարով կարող եք նվազեցնել շրջհարկը 4%-ով: Պետք է մատակարարների, գնորդների հետ կնքեք պայմանագիր:

Ապրանքի կամ նյութի ձեռքբերում

Ապրանքը կամ նյութը կարելի է ձեռք բերել հետևյալ եղանակներով`
— Քաղաքացիներից, այսինքն՝ անհատ ձեռնարկատեր չհանդիսացող ֆիզիկական անձերից
— Մատակարարից

# Փաստաթղթերի կարևորություն

Երկու դեպքում էլ պետք է լինի փաստաթուղթ, գործարքը հիմնավորելու համար:

Գնանշման հարցում

Գնանշման հարցման եղանակ կիրառեք, աշխատեք իմանալ տեղեկություններ, ովքեր են դրանց մեծածախ/մանրածախ վաճառողները: Կարող է ձեռնտու լինի անգամ ներկրումով գնումը, օրինակ՝ գրենականի դեպքում կա հստակ սուբյեկտ, որը ներկրում է բավականին լայն տեսականիով ապրանքներ:

Կախված ինչ հարկատեսակով եք աշխատում, նվազեցումները տարբեր կերպ են հաշվարկվում: