Աշխատաժամանակի սահմանափակումներ. ինչ պետք է իմանալ հաշվապահին
Աշխատանքային օրենսդրությունը սահմանում է մի շարք կանոններ, որոնք կարգավորում են աշխատաժամանակի տևողությունը: Այդ կանոնների պահպանումը կարևոր է ինչպես աշխատողների, այնպես էլ գործատուների համար: Հաշվապահները պետք է հատուկ ուշադրություն դարձնեն այդ կանոններին, քանի որ դրանք ազդում են աշխատավարձի հաշվարկի, հարկերի և այլ ֆինանսական հարցերի վրա:
Շաբաթական աշխատաժամանակի սահմանափակում
Հաճախ ծագում է հարց, թե արդյոք գործում է շաբաթական 48 ժամյա աշխատաժամանակի սահմանափակում, երբ աշխատողը աշխատում է տարբեր գործատուների մոտ: Օրենսդրությունը սահմանում է, որ աշխատողի ամենօրյա աշխատաժամանակի տևողությունը չի կարող գերազանցել օրական 12 ժամը, ներառյալ հանգստի և սնվելու ընդմիջումները:
Պատասխանատվությունը աշխատողի վրա
Երբ աշխատողը երկու կամ ավելի աշխատանքային պայմանագրեր է կնքել տարբեր գործատուների հետ, նա ինքն է պատասխանատու սույն մասով սահմանված պահանջի կատարման համար: Բացառությամբ այն դեպքերի, երբ գործատուն տեղյակ է եղել աշխատողի համատեղությամբ աշխատանքի մասին:
Ամփոփելով, կարելի է նշել, որ աշխատանքային օրենսդրությունը սահմանում է օրական 12 ժամ աշխատաժամանակի սահմանափակում: Այս սահմանափակման պահպանումը ապահովում է աշխատողների աշխատանքային իրավունքների պաշտպանությունը և կանխում աշխատանքային վեճերի առաջացումը:
Մանրամասն ինֆորմացիայի համար կարող եք այցելել աշխատանքային օրենսդրության պաշտոնական կայք կամ դիմել իրավաբանական խորհրդատվության:
