Աշխատանքի ընդունման դիմումի ձև: Ինչպե՞ս կազմել այն ճիշտ
Աշխատանքի ընդունվելիս աշխատողը պետք է գրավոր դիմում ներկայացնի աշխատանքի ընդունվելու համար: Դա ընդունված է Հայաստանի Հանրապետության աշխատանքային օրենսդրությամբ: Այս հոդվածում մենք կպատմենք, թե ինչպես կազմել աշխատանքի ընդունման դիմումի ձևը:
Դիմումի նպատակը
Աշխատանքի ընդունման դիմում գրելու նպատակն է հաստատել աշխատողի և գործատուի միջև աշխատանքային հարաբերությունների հաստատումը: Դիմումը պետք է պարունակի աշխատողի անձնական տվյալները, աշխատանքի պայմանները և այլ կարևոր մանրամասներ:
Դիմումի կազմման կանոններ
Աշխատանքի ընդունման դիմում կազմելիս պետք է հետևել հետևյալ կանոններին.
* Դիմումը պետք է լինի գրավոր:
* Դիմումը պետք է ստորագրվի աշխատողի կողմից:
* Դիմումը պետք է պարունակի աշխատողի անձնական տվյալները, ինչպիսիք են անունը, ազգանունը, հայրանունը, ծննդյան թվականը և այլն:
* Դիմումը պետք է պարունակի աշխատանքի պայմանները, ինչպիսիք են աշխատանքի վայրը, պաշտոնը, աշխատավարձը և այլն:
Հայաստանի Հանրապետության աշխատանքային օրենսգիրք
Դիմումի օրինակ
Ահա աշխատանքի ընդունման դիմումի օրինակ.
“Դիմում
Խնդրում եմ ինձ ընդունել աշխատանքի [աշխատանքի վայր] ընկերությունում [պաշտոն] պաշտոնում:
Իմ անձնական տվյալներն են.
* Անուն, ազգանուն, հայրանուն: [Անուն, ազգանուն, հայրանուն]
* Ծննդյան թվական: [Ծննդյան թվական]
* Աշխատավարձ: [Աշխատավարձ]
Ստորագրություն: ______________________________
Ամսաթիվ: _______________________________________
Դիմումը կարող է փոփոխվել կամ լրացվել ըստ ձեր կարիքների:
