Ընտանեկան Բիզնեսի Հաշվապահական Կարգավորումներ
Ընտանեկան բիզնես սկսելիս առաջին քայլերից մեկը Անհատ Ձեռնարկատիրության (ԱՁ) բացումն ու հարկայինում գրանցումն է: Այս հոդվածում մենք կքննարկենք հաջորդ քայլերը, որոնք անհրաժեշտ է ձեռնարկել ԱՁ բացելուց հետո:
Հարկատեսակի Ընտրություն
Առաջին հերթին, անհրաժեշտ է ընտրել հարկատեսակը, որով դուք կաշխատեք: Դրա համար անհրաժեշտ է գրանցման օրվանից հաշված 20 օրվա ընթացքում հարկային մարմին ներկայացնել համապատասխան դիմում: Եթե դուք որոշել եք ընտանեկան ձեռնարկատիրությամբ զբաղվել, ապա պետք է ներկայացնել ընտանեկան ձեռնարկատիրության սուբյեկտ համարվելու մասին դիմում:
Էլեկտրոնային Ստորագրության Ձեռքբերում
Հաջորդ քայլը էլեկտրոնային ստորագրության համար հարկային տեսչություն դիմելն է: Դրա համար անհրաժեշտ է ունենալ նույնականացման քարտ և կատարել 3 000 ՀՀ դրամի վճարում քարտն ակտիվացնելու համար:
Հարկային Հաշվետվություններ
Եթե դուք արդեն գրանցվել եք որպես ընտանեկան ձեռնարկատիրության սուբյեկտ, ապա այլ պարտականություն չունեք, բացի տարին լրանալուց հետո՝ մինչև փետրվարի 1-ը, հաշվետվություն ներկայացնելու պարտականությունից:
Այլ Պարտականություններ
Կախված ձեր գործունեության տեսակից, դուք կարող եք ունենալ այլ պարտականություններ, ինչպիսիք են.
- Հարկային հաշվետվությունների համակարգից օգտվելու պայմանագրի կնքում
- Ծածկագրերի ստացում
- Նոր սերնդի ՀԴՄ-ի ձեռքբերում
- Հարկային հաշիվների համակարգի կիրառում
- Ամսական 5 000 դրամ եկամտային հարկի վճարում
- 5 000 դրամ սոց. վճարի վճարում
Այս քայլերը կօգնեն ձեզ կարգավորել ձեր ընտանեկան բիզնեսի հաշվապահական գործերը և խուսափել ապագա խնդիրներից:
