You are currently viewing Կորցրել եմ աշխատանքային գրքույկը. ինչ անել հաշվապահությունում

Կորցրել եմ աշխատանքային գրքույկը. ինչ անել հաշվապահությունում

Աշխատանքային Ստաժի Հաշվարկը Օնլայն Տարբերակով. Կարևոր Ինֆորմացիա Հաշվապահների Համար

Երբ աշխատողը դուրս է գալիս աշխատանքից, նա հաճախ կարիք է ունենում իմանալու իր աշխատանքային ստաժը: Աշխատանքային ստաժը կարևոր է տարբեր նպատակներով, ներառյալ սոցիալական ապահովության հարցերը, կենսաթոշակի հաշվարկը և այլն: Եթե աշխատողը կորցրել է իր աշխատանքային գրքույկը, ապա նա կարող է դժվարությունների բախվել իր ստաժը հաստատելու հարցում:

Ինչպե՞ս Պարզել Աշխատանքային Ստաժը Առանց Աշխատանքային Գրքույկի

Ըստ գործող օրենսդրության, եթե աշխատողը կորցրել է իր աշխատանքային գրքույկը, նա կարող է դիմել հետևյալ հիմնարկներին.

  • Սոցիալական Ապահովագրության Պետական Հիմնադրամ (Սոցապ բաժին) — որտեղ նա սպասարկվում է։
  • Բնակության Վայրի Արխիվային Բաժին (մարզային կամ քաղաքային)։

Սոցապ Բաժին. Առաջին Քայլը Աշխատանքային Ստաժի Պարզման Համար

Դիմելով սոցապ բաժին, աշխատողը կարող է ստանալ ինֆորմացիա իր աշխատանքային ստաժի մասին: Այս մարմինը ունի տվյալներ աշխատողի աշխատանքային գործունեության վերաբերյալ, որոնք կարող են օգտագործվել ստաժը հաշվարկելու համար:

Արխիվային Բաժին. Այլընտրանքային Տարբերակ

Եթե սոցապ բաժինը չի կարողանում տրամադրել անհրաժեշտ ինֆորմացիան, ապա աշխատողը կարող է դիմել բնակության վայրի արխիվային բաժին: Այստեղ նա կարող է գտնել անհրաժեշտ փաստաթղթեր և տեղեկություններ իր աշխատանքային ստաժի վերաբերյալ:

Ավելին իմանալու համար այցելեք Հայաստանի Հանրապետության Աշխատանքի և Սոցիալական Հարցերի Նախարարության պաշտոնական կայք:

Հաշվապահների և այլ մասնագետների համար կարևոր է իմանալ այս ընթացակարգերի մասին, որպեսզի նրանք կարողանան ճիշտ խորհրդատվություն տրամադրել իրենց հաճախորդներին կամ աշխատողներին: