Էլեկտրոնային ստորագրության կիրառումը շրջանառության հարկով աշխատող ԱՁ-երի համար
Շրջանառության հարկով աշխատող ԱՁ-երի համար էլեկտրոնային ստորագրության (ԷՍ) կիրառումը դարձել է անհրաժեշտ պայման հաշվետվությունների ներկայացման և փաստաթղթերի ձևակերպման գործընթացում։ Այս հոդվածում մենք կանդրանանք, թե որտեղ և ինչպես է օգտագործվում էլեկտրոնային ստորագրությունը շրջանառության հարկով աշխատող ԱՁ-երի կողմից։
Էլեկտրոնային ստորագրության նշանակությունը
Էլեկտրոնային ստորագրությունը թվային ստորագրության տեսակ է, որն օգտագործվում է էլեկտրոնային փաստաթղթերի իսկությունը հաստատելու համար։ Այն ապահովում է փաստաթղթի ամբողջականությունը և հաստատում է ստորագրողի ինքնությունը։
Էլեկտրոնային ստորագրությունն օգտագործվում է հետևյալ դեպքերում՝
- Հաշիվներ դուրս գրելու ժամանակ
- Հաշվետվություններ հանձնելու ժամանակ
Հաշիվների դուրսգրում
Էլեկտրոնային ստորագրությունը անհրաժեշտ է հաշիվների դուրսգրման ժամանակ՝ ապահովելու համար հաշվի իսկությունը և ամբողջականությունը։ Այն հնարավորություն է տալիս ստանալու և ուղարկելու հաշիվներ էլեկտրոնային եղանակով՝ առանց թղթային փաստաթղթերի կարիքի։
Հաշվետվությունների ներկայացում
Էլեկտրոնային ստորագրությունը նաև օգտագործվում է հաշվետվություններ հանձնելու ժամանակ։ Այն ապահովում է հաշվետվության անվտանգ փոխանցումը հարկային մարմիններին։
